Välkommen till min blogg om mitt liv i Texas och lite iakttagelser av Amerika ur ett svenskt perspektiv.

onsdag 30 mars 2011

Kusinträff

Jag har alltid haft en väldigt liten släkt, men har egentligen aldrig tänkt så mycket på det. Vi trivdes bra tillsammans jag, syrran, mamma, pappa, mormor, farmor och farfar. Varken mamma eller pappa har några syskon så jag är uppvuxen utan kusiner. Vi hade några sysslingar vi brukade träffa när jag var yngre, men de träffarna har ebbat ut med åren. Därför är det extra roligt att se att mina barn kommer så väl överens med sina kusiner.
Här myser Karl med kusinen Carl-Johan

Och här är Charlotte med kusinerna Sophie och Mim

Syskonkärleken mellan Charlotte och Karl är det lite si och så med ibland, men när de inte tror att någon ser syns det att de gillar varandra (lite grand ialla fall...). Som här på planet när båda somnade in...

...då är det skönt att vila huvudena mot varandra.


1 kommentar: