Välkommen till min blogg om mitt liv i Texas och lite iakttagelser av Amerika ur ett svenskt perspektiv.

måndag 12 september 2011

Dålig start på veckan

Ja, den här måndagen började inget vidare. Först kommenterar vår kvinnliga tennispro på klubben min hårfärg och tycker att det är så fint att jag har mörkare hår nu. Och jag som gjorde ljusa slingor i torsdags. Fint! Och sen spelade jag en av mina uslaste tennismatcher någonsin. Jag kunde inte slå till bollen, kände mig osäker och spelade på det hela taget som ett riktigt arsle. Just det. Betedde mig läskigt barnsligt efteråt och ville inte följa med på laglunch på BJs. Ville vara hemma och sura istället. Riktigt dåligt Clarissa.

Dags för dusch och nya tag. I morgon är det golfen som ska övervinnas. Också den sporten är inte min bästa vän just nu heller. Livet är tungt.

2 kommentarer:

  1. En tröst är att det alltid blir en topp efter en svacka! Ett steg bakåt o två framåt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Stackare!! Kanske borde du hyra en bra film och glömma eländet ;) Kram Johanna

    SvaraRadera